Za pouhých šest měsíců poté, co se ocitli pod jednou střechou společnosti AT & T, WarnerMedia’s Turner a Xandr (firma zabývající se reklamou společnosti AT&T) společně pracují na zlepšování relevantnosti reklamy podporované datovými a obsahovými připojeními.
Co nejvíce relevantní reklama pro spotřebitele patří mezi největší výzvy, kterým dnes průmysl čelí. Turner a Xandr spojují bezkonkurenční soubor aktiv – cenné spotřebitelské údaje a postřehy, pokročilé reklamní schopnosti – to vše ve službách obchodníků, kteří chtějí vidět skutečný dopad a pro zákazníky, kteří chtějí lepší zážitky.
Týmy prodeje společností Turner a Xandr pracují na následujících čtyřech iniciativách, které dnes od firmy Turner obsahují několik vylepšených produktů:
- Relevantnější reklama mezi značkami Turner’s TV s daty set-top-box od AT & T
- Použitím datových schopností společnosti Xandr, které podporují důležitější reklamu na digitálních vlastnostech společnosti Turner
- Rozšíření dosahu značkových příběhů na adresovatelné televizní vysílání
- Dokázat dopad reklamy
Hewlett Packard Enterprise a L’Oréal Paris se stanou mezi prvními značkami, které využívají této příležitosti.
Komentář slona: zjednodušeně řečeno, firma AT&T pilně pracuje na tom, aby na své nové akvizici Warner Media prodala co nejvíce reklamy. K tomu využije firmu která pro ni reklamy již dělá a má technologie jak tuto reklamu cílit. Vylepšením přesnějšího cílení reklamy se dá předpokládat zvýšení zisků oproti tomu co měl Warner doposud, protože logicky, pokud se reklama dostane k těm správným zákazníkům (které si inzerenti mohou zvolit), zvýší se její efektivita ze které bude profitovat zadavatel reklamy.